Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg under mars 2012

Av Malin Kahlin - 24 mars 2012 17:29

      

Här hemma är jag ensam om att vara vaken. Det har varit  en lång dag, först en liten tur till polhem, men där var de så mycke folk som trängdes och härjade så där inne blev vi inte långvariga. sen åkte vi till valbo och handla present till syster som fyllt år och hennes sambo som fyller snart :P



 

Av Malin Kahlin - 23 mars 2012 19:01

Har vart med Sheila i stallet idag till hennes häst. Även jag fick ta en häst att rykta:) det var ju inte igår man gjorde nått sånt sist :P fick lite flash back från den tiden när man gick på ridskolan! ändå, fast dom säger att man inte ska leka med maten så var de mysigt att rykta och rå om hästen:) hihi ganska jätte mysigt om jag ska vara ärlig ! 

sen åkte jag hem till kalle så var vi ut på en långpromenad i det varma vädret loke fick springa av sig, så nu ligger han helt slut på golvet:)


Nu inväntar vi på sara och tony. Det blir grillat och filmmys! jäkligt skita trevligt :D



        


Av Malin Kahlin - 22 mars 2012 18:00

Gick ju dåligt igår när jag skrev provet. Det gick även inte fullt bra med läxförhöret på tunga fordon idag heller. Även där har jag suttit och träglat så jag kunde de helt utan till. satt även i bilen på väg till skolan och upprepa för mig själv allt jag skulle kunna.. men samma där, när jag fick pappret framför mig, glömde jag typ hälften av allt.. och inte nog med de, kom jag på att jag glömde p-piller igår.. japp det går bra för mitt lag.. ska göra som alla andra och sätta alarm på telefon när jag ska ta pillren ..

Av Malin Kahlin - 21 mars 2012 08:15

Haft prov i logistik idag.. Så himla typiskt att när man har pluggat hur mycket som helst så blir det black out ändå när man väl får pappret framför sig! kanske räcker till ett G hoppas jag! körde lite truck efteråt:)

kom hem till världens finaste familj. Kalle stod och gjorde våfflor till mig och Elsa stod i hoppgungan. dock har hon inte lärt sig hoppa än men hon står liksom och trampar. Hellt överlycklig att hon får stå:)


    

(Klicka på bilderna för att få dom större)




Av Malin Kahlin - 19 mars 2012 07:45

titta ut genom fönstret i morse och fick se att de snöa.. typiskt! det var en som blev glad i allafall. Loke :P


 

:(

Av Malin Kahlin - 17 mars 2012 12:44

jag skriker på hjälp.. men de är ingen som hör.  jag vill sjunka genom jorden...

Av Malin Kahlin - 16 mars 2012 09:28

skön träningsvärk idag i benen efter gårdagens träning :D Elsa ligger här bredvid mig i sin babysiter och drar och sliter i de som hänger och dinglar. så slutar hon och bara tittar på leksaken och så säger hon nått på bebisspråket, låter nästan förbannad. hehe det är lite kul att se. Idag måste jag plugga. prov på onsdag och jag MÅSTE klara de !!!


BIlderna jag lovat att lägga ut:)


            

Av Malin Kahlin - 15 mars 2012 22:00

Idag har jag varit i skolan, hade tunga fordon som lektion. och kan säga på en gång att jag fattar absolut ingen ting! det är så jävla invecklat så jag slutar lyssna efter 10 minuter! ÅKte därifrån vid två, direkt till gymmet! Det stod ben på schema idag. så jäkla skönt att få träna av sig lite. gymet blir som min "fristad" även om inte jag kunde ge allt för att jag har gjort något knas med den högra fotleden, men de är skönt ändå:)


 



När jag kom hem satt kalle och jag fart med att slänga massa skit.  och klädkammare/städkammaren är nu äntligen klar:)  bara en lampa därinne som saknas:) lägger in bild i morgon:) men nu ska jag gå lägga mig känner jag, ha det gött"

Ovido - Quiz & Flashcards