Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg under mars 2012

Av Malin Kahlin - 7 mars 2012 19:00

vart i skolan med Elsa idag. det gick bra till en början men sen blev hon allt för upprörd och börja skrika. så till skolan följer hon nog inte mer   tror inte hon tyckte de var en höjdare.


  
Elsa sitter i knä på Agnes som snart ska få en liten pojk!:) på lördag ska jag rota efter lite kläder till lillkillen. och det är absolut inga tjej kläder om de var de ni trodde!!

Av Malin Kahlin - 6 mars 2012 20:30

ledig idag så jag passar på att umgås med Sandra i valbo:) mycket mysigt avslutade dagen i valbo med käk på ikea!!  Sen åkte vi hem till henne och gosade med valpar och kattungar ! dom är ju så jävla söta dom små pyren:)

       


Av Malin Kahlin - 6 mars 2012 11:17

idag är jag hemma från skolan, vet inte men känner bara, nä kroppen pallar inte. jag stressar upp mig själv så jag får så mycke panik och vet varken in eller ut. känns som att jag är lat för att jag inte orkar eller vill göra nått med skolan att göra, tror de är kroppens sätt att säga ifrån, hjärnan säger, nä fan malin nu jävlar tar du de lugnt.. du tänker för mycket på olika saker samtidigt, ge fan i det. EN SAK I TAGET! Men i mitt fall, klarar jag inte av de att ta en sak itaget, när ajg väl försöker att tänka, ah men idag ska jag fokusera på de här skolämnet, men det blir så här oftast!  men fan jag har ju de skolämne också att göra. fan just jah ska ju laga mat å, happ där vart Elsa hungrig.. så där. nu kanske jag kan försöka, vad är klockan då, happ, dax för promis med Loke. ta på elsa ytterkläder, så, done! happ där sket hon på sig jah, av med ytter kläder, av med skitblöjan, torka, på med nyblöjan, på med ytter kläder, lägga henne i vagnen, så klart äntligen. ute med loke  40-45 minuter, hemma ! plugga en pytte stund, börja med maten tills kalle kommer hem, happ vad är klockan nu då, 19.00 elsa sover, kalle ute med Loke, kan äntligen sätta mig ner och plugga ostört. fan trött jag är, jag orkar inte vill gå lägga mig!! god natt! ungefär så ser dagarna ut när jag är hemma! önskat att jag tagit ett sabbats år istället för å plugga samtidigt som jag har Elsa, men att gå om ett år till, de klarar jag fan inte av.. 


Nu får jag dåligt samvete för att jag sitter och klagar, jag älskar ju att vara hemma med Elsa, tycker om att gå i skolan( när det går bra) men just nu känns de bara ett stort SUCK!! så jag tror inte kroppen hänger med riktigt i svängarna:/  känner mig splittrad!!!! Måste nog gå prata med någon som kan hjälpa mig att orka med allt!!

Av Malin Kahlin - 5 mars 2012 20:00

Har åkt över med Elsa till min mor. jag är så trött att jag har ont i huvudet, har inte sovit så mycket de senaste dagarna. och jag ska upp till skolan i morgon, så jag kände att jag behöver en natt ledighet så jag orkar upp till skolan i morgon. jag saknar henne redan min lilla prinsessa!

:)

Av Malin Kahlin - 5 mars 2012 06:48

idag ska jag och Elsa till valbo och umgås med Sandra :) sen vidare hem till sara  på kaffe och mys!

OCh jag har stukat tå jäveln! tränade igår med brorsan, och slog i tån på en kant. baaajs ont!!

Av Malin Kahlin - 3 mars 2012 19:38

Idag har  jag fyndat lite på ockelbo marknad. som en pyjamas, tröja+byxa, en mössa, och en special borste till Loke:P


Elsa är ledsen hela tiden sen efter 3 månaders sprutan. eller de är bra på morgon, förmiddan/eftermiddan men sen blir hon  fruktansvärt ledsen! 



   -de jag köpte på marknan:)

Av Malin Kahlin - 1 mars 2012 10:45

Nu har Elsa fått sina sprutor mot stelkramp. ursch jag kände mig illa tillmods när hon satt i mitt knä när hon fick sprutorna i vardera ben. och hon blev så ledsen, aldrig hört henne bli så ledsen. ursch de gjorde ont i själen!

Nu ligger hon i soffan med mig och skrattar och sparkar och viftar med armarna ! min lilla gullunge!

 


Ursch förkyld är jag som en dåre, ska ta och städa här hemma nu, sen ska jag ta en tupplur tsm med elsa :)

Ovido - Quiz & Flashcards