Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg under april 2012

Av Malin Kahlin - 20 april 2012 10:36

En pigg dam såg till att man kom upp 05.45 nu ligger hon och sover och jag tittar på fullfrys.

Snart kommer mitt ekorrgos då blire att ta en tur till valbo ovch handla lite.. det är ju sånt tråkväder ute,.. det snöar :( 



Mina två älsklingar myser i sängen !


    

Av Malin Kahlin - 19 april 2012 15:45

Elsa har fått en fin rockabilly klänning av farmor. jätte fin :)


min och elsas rockabillyklänningar :)  

har städat huset idag för Anna kommer imorn och stannar till lördag:) mycket trevligt!!

Nu blir det ett bad för lillan :)

Av Malin Kahlin - 18 april 2012 20:27

Hahaha, ah vist äre så.. jag var så himla sugen på att ta en jogging tur när jag satt i bilen på väg hem från skolan. men det är ju så fruktansvärt trök att springa själv! men så kom jag på Loke! så han blev mitt offer att följa med på en jogging tur i eljusspåret,. dock orkade jag bara springa 1 varv Loke därimot skulle nog orka 3 till.. Och jag läckte inge alls under varvet. måste vart att jag var pinknödig sisten jag försökte springa OCH för slapp. men nu verkar de ju ha löst sig:)

nöjt gick vi båda till bilen satt oss drack vatten och flåsa ikapp. det här var inte sista gången jag springer med Loke :) Det är kul att se han nöjd !





Av Malin Kahlin - 18 april 2012 10:44

åkte lite tidigare till skolan idag för att hinna köra lite truck.. men dock ingen talang, snarare skita värdelös på´tt.. Men så kommer en klasskompis och hjälper mig.. taack du är guldvärd!!!!

Tar en liten paus nu :) jag ska försöka ligga i idag. Försöka göra en massa tester för trakor på datorn. sen på eftermiddan lär jag försöka göra allt annat :(


Ska nog träna lite ikväll :D

Av Malin Kahlin - 17 april 2012 07:45

 

Sitter man i skolan igen då!! skulle mycket hellre vilja ligga hemma en stund till!! men men.

får se vad dagen bjuder på.

Ursch sitter och fryser, kan det inte bli sommar nu ist, vill ut och åka cadillac lyssna på rockabilly på högsta volym och sitta tätt intill Kalle som håller om mig, eller snarare om mina hängdolmar så dom inte fladdra med vinden när vi har rutorna nervevade. hihi.


och varför sitter jag och bloggar när jag ska göra tester på datorn?? daaahaaaa!!!


Av Malin Kahlin - 16 april 2012 11:15

Elsa ligger ute i vagnen och sover efter morgon promenaden med Loke. vedspisen är tänd och jag ska nu göra ett tappert försök att plugga lite! ursch det är ju för jävla trökigt!!!! ångrar lite att jag inte gick kvar livsmedel då hade jag inte behövt plugga nu. men och andra sidan skulle jag inte träffat Kalle och fått Elsa då heller.

senare ska jag gymma med saris. blev för mycket kakor och tårta igår. ursch.. haha.

har bestämt att jag ska bli skit snygg till sommaren, helst ska jag kunna gå i bara bikini och stolt visa upp mig vackra ståtliga kropp ;D 

saknar springturerna när det är sånt fint väder. Men jag har tappat ganska skit mycke kondis, och när jag springer nu kissar jag på mig!!! jopp det är sant.. har köpt såna där kulor man för upp i puppan för att träna bort sånt där. faktiskt dom på BB som sa att jag skulle köpa såna . så de är inge snusk inblandat här, eller bara lite!


Av Malin Kahlin - 15 april 2012 12:05

Idag fyller älsklingen 25 år. det har firats med frukost på sängen, present, handplockade blommor från trädgården. eller som satt i krukan utanför här.. hihihi.. glad bebis och överlycklig vovve som får vara med i sängen och mysa:)


Jag älskar dig kalle  grattis på 25 årsdagen !

:)

Av Malin Kahlin - 14 april 2012 20:34

Idag har jag haft lite egen tid med sara å tony i valbo, och lämna karln och barn hemma. köpte kläder till elsa och en present till kalle :)


När jag kom hem tog vi en liten familjepromenad och testade sittdelen på vagnen, gick riktigt bra  :) å hon  växer så fort min lilla ängel. nu sitter vi i soffan hela familjen och myser ! dock mår jag illa :(


cooling:)   första åket med sittdelen    

Ovido - Quiz & Flashcards