Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg under april 2012

Av Malin Kahlin - 8 april 2012 16:00

har vart i jönköping nu i några dagar och bott på ett super fint hotel med ett par goda vänner, hotel savoy i jönköping, lätt värt pengarna. för två nätter + frukost för mig och älsklingen blev 2 300 kr.. ah skit fint hotel verkligen..

vi åkte till en strippklubb som inte ens var öppet. skulle ju vara kul å uppleva något sådant:) vi bowla, men dock var jag lite väl rund om fötterna av allt drickande så klottet gick bara åt sidan. :(


Men det var för elmia vi åkte dit fina bilar och  mycket folk! och jag köpte mig en rockabilly klänning:D


             


Av Malin Kahlin - 8 april 2012 16:00

har vart i jönköping nu i några dagar och bott på ett super fint hotel med ett par goda vänner, hotel savoy i jönköping, lätt värt pengarna. för två nätter + frukost för mig och älsklingen blev 2 300 kr.. ah skit fint hotel verkligen..

vi åkte till en strippklubb som inte ens var öppet. skulle ju vara kul å uppleva något sådant:) vi bowla, men dock var jag lite väl rund om fötterna av allt drickande så klottet gick bara åt sidan. :(


Men det var för elmia vi åkte dit fina bilar och  mycket folk! och jag köpte mig en rockabilly klänning:D


             


:)

Av Malin Kahlin - 4 april 2012 14:04

Mumsigt med potatis:)

 


Det är så mycket som måste göras nu.

packa åt loke och elsa ink mig själv

plugga alla 10000 uppg känns de som, städa, laga mat, ut och gå, ut med loke.. ursch tappar lusten totalt!


Av Malin Kahlin - 2 april 2012 22:03

Elsa har provat banan idag, klippet talar för sig själv vad hon tyckte om de :)




 

Ovido - Quiz & Flashcards