Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Malin Kahlin - 1 februari 2013 07:29

Tjoho alla människor!!



ÄNTLIGEN FREDAG (inte för att det blir en pluggfri helg) men känslan är ju fantastiskt! utöver pluggadet så ska jag idag snart åka iväg till s-viken för att träningsimma. sist tränade jag över en timme kände knappt benen när jag klev upp ur bassängen:) tog och bastade som belöning! och det blir väl något liknande idag :)

i morgon ska vi ut med skotrarna. leka av oss lite och på söndag ska hela familjen åka till aqua nova i borlänge med några vänner och bada:) mycket roligt!!


Nää nu börjar de ljusna ute så nu vågar jag mig ut och gå med loke:P lite små drygt när man är mörkrädd. tur säger jag att de bara blir ljusare ute nu!

Ha det bäst!!

Ovido - Quiz & Flashcards