Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Malin Kahlin - 3 februari 2013 16:33

Passar på att slänga i väg ett blogg inlägg nu när jag bara sitter i bilen på väg hem från Borlänge och Elsa sover och är långt bort i drömmarsvärld! Det har varit en himla underbar rolig dag med mycket plask och lek i vatten! Så underbart att se den lyckan i Elsas ögon när hon förstår att hon ska få bada!
Den här helgen har bara rusat iväg! Och jag och Kalle har fuskat, nästan glömt att vi går efter LCHF!! Fy bubblan!! Men i morgon kör vi igen, och nästa helg ska jag på LCHF information på hotell city i Gävle. Nu tycker jag bara det är något rörigt med mat och sånt. Ser fram emot de i allafall! Trevlig kväll hörni!

Ps. Väntar fortfarande på LCHF recept! Kom igen nu, hjälp mig!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards