Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Malin Kahlin - 11 februari 2013 20:41

Varför snackar man skit om en "bästa" kompis/kompisar??  vad får du ut av det?  varför ens säga att man hatar den personen till andra och att man är så trött på människan och sitter och skvallrar om dens privatliv som den har berättat i förtroende till dig att du ska hålla käft och inte berätta för någon.. och sen umgås du med den personen som om du vore dens bästa kompis. hur fan tänker man då???  jag gör som jag brukar, lyssnar med dövörat och visar noll intresse. jag har funderingar om varför jag ens har dig som kompis? när du snackar så jävla mycket skit om de flesta här i byn, vad snackar du då om mig kan man ju undra?!  Jag ska fan inte ha någon som snackar bakom min rygg!!!!¨fuck off bitch!!! Nog om det!


en dag hoppas jag att jag får tag i en sån här dodge coronet 53'

Någon gång i framtiden ska jag hitta dig!!<3

 

Ovido - Quiz & Flashcards