Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Malin Kahlin - 4 april 2011 09:58

jag är grymt dålig på att uppdatera min blogg!! de får bli en ändring på de snart tycker jag:)


Det var grymt skönt att sova lite längre idag, men eftersom jag hade grymt svårt att sova igår kväll! hade så ont i magen så viste inte vart jag skulle ta vägen:O och inte vart de någon morron promenad idag heller.. ska snart in till stan och träffa skolsköterskan.. uursch tråkigt.. sen blir de en träff med älskade Amanda!! så antar de blir en kvällspromenad!!

Imorgon ska jag till um och prata med kurator hoppas på att de går bra! tror jag och älsk har bestämt oss nu hur de blir... :O¨


Hehe igår när jag och älsk var och handla gjorde han mig riktigt förvånad, istället för å köpa cola som han alltid gör köpte han mineralvatten, han köpte frukt och grönt! aldrig någonsin sett en enda frukt i hans lägenhet tidigare.. och inte bara de, han har slutat rökt !!!!!! vad har tagit åt honom??

de kan ju inte bli bättre !! :D stolt över karln!!!<3



 

jag har tänkt mig att tatuera  in den här blomman! jag älskar den!:P och faan om någon tar den från mig! ;)


 

Men oxå tänkt den här ockelbon, de ska sitta en tuff brutta på den men en fet cigarr i munn.. Med andra små detaljer:)


näe nu lär jag sätta fart om jag ska hinna till stan till tolv! hare!!!:)



Ovido - Quiz & Flashcards