Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Malin Kahlin - 27 april 2011 07:47

Ännu en dag jag vaknar tidigt.. kunde inte somna om när älskling stack till jobbet vid halv sju. Gick upp slängde kladdkakan jag gjorde igår. kalle hade nån förpackning men färdig kladdkakepulver som man bara behövde tillsätta kallt vatten.. men faan vad vidrigt de var.. smakar inte alls som kladdkaka, mer plast/vatten/socker/ och lite choklad smak..helt värdelöst..

Samma veva som jag slängde den konstiga kladdkakan satt jag på kaffe och medans jag vänta på de skulle bli klart satt jag igång med disken klockan sju på morron, galet, jag är ju leedig idag !! Men men !


Mina planer idag är att ta mig en rask promenad nu efter vakna med the voice, sen hem duscha lite, sen ta och gå till affärn och handla lite mat och frukost ..


  

Ovido - Quiz & Flashcards