Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Malin Kahlin - 11 april 2011 09:24

Vart vaken sen halv sju i morse, kunde bara inte somna om efter att älskling stack till jobbet!! meen har ju hunnit diska, ätit frukost och städat lite.. men kanske lika bra att man vänjer sig med tidiga månar nu när man har en bebis på väg :) De är så himla spännande så jag dör!!

Ska till barnmorskan på onsdag med kalle och göra ultraljud och få en massa information.. skulle tydligen få sitta där en timme :O eh de blir säkert bra!


Snart ska jag gå en sväng med svärmor i skogen ;P skönt att någon drar mig ut i friska luften, de lär ju vara bra för barnet å, att man rör sig, eller så är de bara nått jag har fått för mig ! :) 


Ah nä nu ska jag väl ta och gå! hare bra! :) <3

    



Ovido - Quiz & Flashcards