Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Malin Kahlin - 5 april 2011 21:11

nu kommer jag då allafall sova gott inatt.. har sprungit 1 timme å 25 min kände mig lite smått dö när jag kom hem :P jag är duuuuuktig  


     

Ingen normal människa skulle lägga ut en svettbild på sig själv, meeen jag är ju inte normal.. så de är heeelt oookej!(:



Av Malin Kahlin - 5 april 2011 16:42

   

älskling tycker de här är så gott att ha på mackan! så jag skulle testa jag å rå.. men fy fan.. de var de äckligaste jag ätit på en macka x)


så jag bytte ut min frukost till grape och kaffe! de är mums de ! :)


 


Av Malin Kahlin - 5 april 2011 09:48

  Äntligen klar med disken här hemma, hela köket var full med disk! skönt att ha de gjort, känner mig duktig   


var en tripp ner till stan igår oxå, först till ätstörningskliniken.. eftersom jag hade STORT behov av dom för några månader sen  ., men nu efter jag träffat K och flyttat hemmifrån så var de som jag växte ifrån de här med att vilja svälta och vara pinnsmal.. yee jag har blivit hälsosam, äter bra med mat och försöker motionera så ofta jag hinner. + att jag ska börja på zumba i morgon med svärmor   


Efter jag var på kliniken var jag och träffade barndomskompisen   grymt kul att träffa henne igen! de måste ske oftare tycker jag!




  

En trött k efter jobbet   


Ovido - Quiz & Flashcards