Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Malin Kahlin - 26 april 2011 11:20

Idag blir det en tur till bomhus till min mor:) hon har köpt något som jag har saknat, RENSKAV!! så gudomligt gott de!!!

Och min kära gamle far, eller gammal är han väl inte men ändå.. ska köpa en liten skoter (arctic) till min son/dotter! han är för underbar! när jag och min bror var liten hade vi en kitty cat som vi delade på och körde runt på campingen vi bodde på i funäs.. pappa stod där tålmodigt och tittade och hjälpte oss loss när vi körde fast och vi kunde köra i timmar bara runt runt och runt.. nu är de min tur att stå och vara tålmodig och se när min son/dotter kör runt runt på sin lilla skoter:) jag är så glad att min familj  tar de så här bra!!! Jag älskar dom så mycket !!


   

Ovido - Quiz & Flashcards