Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Malin Kahlin - 6 april 2011 21:26

jajamen vart på zumba idag andra gången i mitt liv! kul som attans.. med  träningsvärk i bena gick de ändå ganska bra:P

känns så sjukt skönt att komma igång

igen men träningen:)




mm längtar efter att få berätta min

lilla hemlis som jag har :)


  

Av Malin Kahlin - 6 april 2011 16:52

     frukost: 2 hårdbrö macka, med ost, paprika och gurka

nyttigt!!!!




  sallad med tonfiskröra till middag!



Av Malin Kahlin - 6 april 2011 09:42

snart är de dax för å gå till skolan.. de tar ju bara mig två timmar att ta mig dit! -.-


Jag blir ensam i lägenheten inatt:( för älskling jobbar i fjollträsk..

jag bara väntar på att han ska ringa har något jag måste berätta:P

 

snyggingen höggravid x)

Ovido - Quiz & Flashcards