Bruden som har bensin i handväskan

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

suck

Av Malin Kahlin - 17 april 2011 10:04

sitter hemma i bomhus.. har lite små tråkigt.. försökt få igång den där sablans diskmaskin!! hah hur svårt kan de va -.- får brottas lite med den där lite sen.. annars ringer jag morsan !!:P


hela kvällen gick till överdrift igår med maten.. kyckling med jordnötssmör å ris, en HALV melon! de är ganska mycke ändå.. och sen räkor,.. hur i helvete fick jag ens ner allt de där ???? så klart fick jag panik ångest.. när ska jag lära mig???? snart hoppas jag!!!!



men ikväll blir de allafall zumba!! zap zap!!!!


hej då......

 
 
Tone

Tone

18 april 2011 10:31

Du behöver äta allt du kan för barnets skull :) Tänk på att du äter för två nu! Du vill väl ha ett friskt barn :) <3

http://tonesundberg.blogg.se

Malin Kahlin

19 april 2011 08:26

ja, jag måste äta enligt tallriksmodellenxP haha sånt man var tvungen att lära sig på hk på lågstadiet :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Kahlin - 14 maj 2013 06:34


    här sitter vi och myser min älskade unge och jag:) det börjar bli dax för å pott träna lillan snart. det blir fler och fler dagar hon är torr om natten:) ...

Av Malin Kahlin - 7 maj 2013 12:09


Känslan att ta studenten och inte tagit varken YKB C eller CE är hemsk..MYYYCKET ångest laddat! ser alla i klassen gång på gång tar kort efter kort.. Ändå har jag verkligen kämpat för skolan överhuvudtaget. Och ändå är så jävla oduglig! vad har jag a...

Av Malin Kahlin - 2 maj 2013 08:34


Valborg blev inte riktigt som vi tänkt. tanken var att vi skulle åka till sala cruising med Elsa som förra året. Men både jag och kalle slutade sent så vi skulle inte hinna. sååå vi åkte till Gysinge istället och myste framför kasen!.       ...

Av Malin Kahlin - 23 april 2013 20:32


på knappt 40 min har jag nu lärt loke spela död. jag säger pang, loke lägger sig på sida, har dock liiite svårt att ligga blixt stilla men de kommer ;) nu ligger han och snarkar de högsta han kan. De är nog Jobbigt för huvudet de där att lära sig nåt...

Av Malin Kahlin - 19 april 2013 10:16


Äntligen har jag tagit tillfälle i akt och beställt hem namnlappar till dotran! MEN självklart kom jag på så här efteråt att jag beställt fel. jag beställde klisterlappar, men skulle ha stryklappat-.- hönsmorsan.se     ...

Ovido - Quiz & Flashcards