Bruden som har bensin i handväskan

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

måndag!

Av Malin Kahlin - 25 april 2011 11:16

hade en sån otroligt härlig dag igår! kalle och jag tog båten över till ön till hans sommarstuga,.. det var så himla fint där ute :) skulle lätt kunna vara där en sommar och bara vara,.. Efter vi varit där åkte vi en sväng runt i hedesunda och såg de "fina" delarna.. vattnet och små stugorna m.m:) 

När vi kom hem hann vi bara äta sen skulle vi skjutsa runt kalles bror och tre till i en cheva impala 66a !! det är rena dröm bilen de :D hela natten åkte vi och ragga på stan.. mycket bebis snack vart det med:) för mig känns det rätt så konstigt, eftersom det inte har gått så långt, jag vet inte ens vilken vecka jag är i, men skulle gissa på vecka 9 eller nått.. känns lite overkligt.. och jag börjar tvivla på att jag är med barn, har ju inte på någon mage, har inte ont i brösten längre, mår inte illa mer.. det kan ju inte bara gått över?! eller? äre bara gradivitets noja?


Och på visst folk blir man ju bara så tokig på! ska sura hela jävla tiden! bara släpp de.. the end!!!!!!!!!!!!!!!


Idag ska jag och älskling till svärföräldrarna och äta påskmat! yammi yammi!!

sen får man se vad dagen har att erbjuda! :)


ute o vårsolen på vår uteplats:)


en tuff liten gräsklippare !

    
på väg till sommarstugan!

   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Kahlin - 14 maj 2013 06:34


    här sitter vi och myser min älskade unge och jag:) det börjar bli dax för å pott träna lillan snart. det blir fler och fler dagar hon är torr om natten:) ...

Av Malin Kahlin - 7 maj 2013 12:09


Känslan att ta studenten och inte tagit varken YKB C eller CE är hemsk..MYYYCKET ångest laddat! ser alla i klassen gång på gång tar kort efter kort.. Ändå har jag verkligen kämpat för skolan överhuvudtaget. Och ändå är så jävla oduglig! vad har jag a...

Av Malin Kahlin - 2 maj 2013 08:34


Valborg blev inte riktigt som vi tänkt. tanken var att vi skulle åka till sala cruising med Elsa som förra året. Men både jag och kalle slutade sent så vi skulle inte hinna. sååå vi åkte till Gysinge istället och myste framför kasen!.       ...

Av Malin Kahlin - 23 april 2013 20:32


på knappt 40 min har jag nu lärt loke spela död. jag säger pang, loke lägger sig på sida, har dock liiite svårt att ligga blixt stilla men de kommer ;) nu ligger han och snarkar de högsta han kan. De är nog Jobbigt för huvudet de där att lära sig nåt...

Av Malin Kahlin - 19 april 2013 10:16


Äntligen har jag tagit tillfälle i akt och beställt hem namnlappar till dotran! MEN självklart kom jag på så här efteråt att jag beställt fel. jag beställde klisterlappar, men skulle ha stryklappat-.- hönsmorsan.se     ...

Ovido - Quiz & Flashcards