Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Malin Kahlin - 5 februari 2011 13:36

hej hopp :D


 Idag var man uppe tidigt, redan halv nio:P följde med Lisa och hennes kille till rörberg eftersom dom hade så kan kunde få test köra de nya yamahan.. jag testade bara 3 st, redan då fick jag nästan nog. nä fan sitter jävligt obehagligt och inte så kul att köra de heller:P nää men jag fick ju köra lite skoter iallafall och trycka på gasen, så ska väl inte klaga direkt:)  


 Igår blev jag jäkligt glad när jag fick läsa nå vettigt i GD. dom hade gjort en annons om mitt älsklings band:) JLT!! jävla skönt band, och inte nog med de, snygga!!! :P eller sångarn allafallX) hihi


Ne nu blir de städa för hela slanten, hela huset ska vara clean! får se om de blir raggen ikväll eller om jag blir hemma :P puss !

Ovido - Quiz & Flashcards