Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Malin Kahlin - 17 februari 2011 13:45

jahaaa.... då var de dax för ångest igen då:( jag borde hänga ner alla speglar, så slapp jag se mig själv!!! att soppa och en macka kan göra till så jävla mycke problem.. får  ta en till promenad och lugna ner mäh!

Av Malin Kahlin - 17 februari 2011 10:43

Nu har jag suttit med körkortet sen klockan 06.30 och nu är klockan 11.10 Mår bättre idag. beror nog på för att jag ändå tog mig i kragen och gick till skolan igår ändå fast att jag hade sån jävla ångest.. väl i skolan fick jag och S koppla el, hehe både hon och jag kanske ska hålla oss ifrån de här med att bli elektriker iframtiden ;)

   

(inne på fordon)

Och fick vara med sötaste K efter skolan och då blev man bra mycket gladare :)


skulle egentligen ha friluftdag idag. Men avstod, vist de skulle vara kul att åka pulka fint väder är de, och inte så kallt. Men jag får sån panik när de är så nära till körkortet och de känns inte som jag har full koll. Samtidigt får jag super ångest för att jag inte ställde upp för S. Känner mig lite som en svikare:( Malin som ALLTID får beslut ångest!


Nu ska jag ta en promenad och få nya krafter så jag kan fortsätta plugga! hejsvejs! :)

Ovido - Quiz & Flashcards