Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Malin Kahlin - 9 februari 2011 21:49

Då vare kväller igen..ska gå lägga mig snart så jag kanske orkar med skolan i morn..har en låååång dag som väntar i morn, karaktär hela dagen, från halv nio till halv fyra,+ att att jag ska åka in tidigare så jag kan göra trafik innan jah börjar.. lite små trök men men:)


natti natti (:


Av Malin Kahlin - 9 februari 2011 11:23

1: Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?

Skulle han vara otrogen så skulle han inte vara mannen i mitt liv. Jag skulle aldrig förlåta otrohet. Vad säger att han inte skulle göra om det? Eller att han inte gjort det förut? Hur hittar man tillbaka till det man var efter ett sådant svek? Nej, är han otrogen så är det slut.

2: Hur många har du varit tillsammans med? (Alltså ihop med)

 4 st
3: Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?

ja det vill jag nog..
4: Vad är viktigast hos en kille? Vad faller du för liksom?

Jag faller för gentlemän. Som håller upp dörrar, följer en till dörren och skickar söta sms efter man har varit med honom. Sånt dör jag för. Om jag är tillräckligt intresserad. Är jag inte det så tappar jag intresset när en kille är sådär underbar.

5: Vad är det mest avtändande du vet?

När en kille leker med andras känslor. När en kille säger massa saker som han inte menar.

6: Hur viktigt är det att man har något gemensamt?

Ganska viktigt. Man kan inte leva helt olika liv, inte om man ska bli en del av varandras liv iaf.

7: Har du fått ditt hjärta krossat?

Oooh ja.  

8: Hur raggar du?

Försöker väl få ögonkontakt  visar intresse.. Egentligen suger jag på att raggax)
9: Vem var din första kärlek/ eller första killen som du gillade grovt mkt?
den senaste..
10: Hur är du som flickvän?

 

omtänksam, snäll och kärleksfull.



Av Malin Kahlin - 9 februari 2011 10:55

hallå där :)

Nu är jag inte ensam hemma längre, familjen har kommit hem från fjällen. Men hade med sig en glad nyhet till mig. Min älskade skoter funkar igen. De är bara gasvajern som ska bytas nu bara sen är den som ny :) Så om två veckor får jag äntligen vrida om tänningen , Dra igång den, Och höra härligt, Friskt 2-takts ljud!! Looove it!!!!

de här är äkta kärlek:D


Hemma från skolan idah med :( Inte bra inte bra.. Ont i skallen, så fort jag blundar så bara snurrar de till. Precis som om jag skulle vart full eller nå:O Jäkla mysko!


Dax för vila.. tjao :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards