Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 12 februari 2011

:D

Av Malin Kahlin - 12 februari 2011 16:24

    sitter hos min älskade barnkompis och blir fixad i håret



håret klart

 

klart:)

 

Av Malin Kahlin - 12 februari 2011 13:40

De är nu jag vill ligga på skotern på fjället och sola!!!  

men om två veckor, endast två veckor!! så är de sportlov och då jävlar hoppas man på finväder och bra skoterföre, sen äre bara ta för sig av friheten och leka av sig, :D  

Av Malin Kahlin - 12 februari 2011 10:39

go morn:)


jag har sovit som en stock inatt.. jag hann inte ens ta av mig kläderna innan jag somna :P Men för övrigt har fredags kvällen vart super kul.. Gick på bio med K, S och M., :) saknar han redan<3


dagens planer: ja soolen skiner ju blir väl en promenad:)  ikäll ska jag vara med A:) vi ska på Los Raggos Rock'n Roll:D nä fan vill jag inte sitta här längre vill ut i fina vädret, fan vad gött de skulle va om man hade skotern här utanför nu!! :O


Bye<3

Ovido - Quiz & Flashcards