Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Malin Kahlin - 23 februari 2011 20:32

Åå arg jag blev idag på gubbfaan som höll på klaga på att jag fick  för lite poäng på teorin, men va fan jag fick ju godkänt iaf! och har plugga som en jävla jude! OCH jag har dyselexi, och var nöjd med att jag ens klara skiten. och så kommer den karln och trampar på mig, ett jävla muttrande på den karln! hade sån lust att kläcka ur mig en jävla massa!!


Efter jag vart å kört bil    i sandviken åkte jag till praktiken "fina bilen" hade faktiskt ganska roligt, fick skruva :D haha helt överlycklig över de :) vill lära mig mer, mer och myycket meeeer:D

vart å köpt en hjälp idag å:P lite bättre och lättare än min andra tegelsten..:)




åååh så jävla bra!!

Av Malin Kahlin - 23 februari 2011 08:38

Sitter på bussen på väg till sandviken, min första dag som 19 åring och kankse är de den allra sista gången jag får övningsköra! För i morgon är de den "stora" dagen! Sen bär de av för å jobba, dagarna där går otroligt segt, fast jag jobbar 4 timmar... Tur att de bara är den här veckan som jag jobbar. Fredag drar jah till tänndalen , de ska bli nå sjukt jävla skönt! Ska bli en del skoterlek.

Ovido - Quiz & Flashcards