Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Malin Kahlin - 21 februari 2011 21:24

Ursch nu känner jag mig helt slut i hövve.. har pluggat stenhårt i veckor, och nu ikväll så kan jag äntligen släppa körkortsteorin för jag klarade de nämligen idah :D yeehaaa!


Hade jätte problem vid fotoautomaten, den tog tre olika kort på mig, vilket jag sen skulle få välja vilket jag tycke såg bäst ut, med min beslut ångest kunde jag inte riktigt välja. Och tydligen hade man bara 4 sekunder på sig att välja. jag kunde inte besluta om vilken bild jag skulle ta, så de blev automatiskt den första bilden, där jag ser hur trött och drogad ut som helst. Och rund som en fotboll ser jag ut att vara, haha eh va fan skit samma de är ju bara ett kort!! :P


Imorgon fyller jag 19 år också:) först en sväng till sandviken för å övningsköra sen  in till gävle för praktik! På eftermiddagen blir det trevligt sällskap med älskade mormor och morfar!

 


nu blir de bra film och sova! Natti natti!  

Bra skit som Roy och Rogers mack!!


Ovido - Quiz & Flashcards