Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Malin Kahlin - 7 februari 2011 21:25

kvällen gick till överdrift med både glass två mackor och ett glas oboy.. faan, vad i helvete skulle jag trycka i mig de där för ? nu har jag så jävla ont i magen, mår illa och har ångest,.. jag kommer ju aldrig bli smal om jag ska fortsätta så här!! fan vad arg jag är!   

jag känner mig så jävla ful och fet..

detsutom har jag gått upp i vikt! faan!


men en bra sak är att min skoter är kalr nu :) ÄNTLIGEN!

Av Malin Kahlin - 7 februari 2011 10:47

Finns inge bättre än att gå långpromenader:) man känner sig så pigg och fräsch efteråt. är man ledsen innan man går är man defenitivt lite gladare efter man gått.

Men nu när man kommit hem igen är de bara sätta igång med pluggandet, de är väl inte så jäkla kul kanske :(

bye:)



  

Ovido - Quiz & Flashcards